01. Порядок взаємодії Кредитної спілки “ОЩАД КАСА” зі споживачем фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки):
02. Порядок повідомлення споживачем кредитодавця про те, що інтереси споживача фінансових послуг при врегулюванні простроченої заборгованості представляє його уповноважений представник:
03. Порядок відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю:
Кредитна спілка “ОЩАД КАСА” тимчасово не здійснює відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит та не залучає колекторські компанії до врегулювання простроченої заборгованості.
04. Умови, за яких кредитодавець розпочинає діяльність із врегулювання простростроченої заборгованості, здійснює відступлення права вимоги за договором про споживчий кредит новому кредитодавцю
В разі оплати через банк Позичальник зобов’язаний вказувати наступне призначення платежу: “Оплата згідно договору про споживчий кредит № ____ від ______за ________ (ПІБ Позичальника). Без ПДВ».!
Врегулювання простроченої заборгованості (здійснювані кредитною спілкою, заходи, спрямовані на погашення у позасудовому порядку заборгованості споживача, який прострочив виконання грошового зобов’язання (прострочена заборгованість) за договором про споживчий кредит) здійснюється із дотриманням вимог щодо взаємодії із споживачами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимог щодо етичної поведінки) встановлених Законом України «Про споживче кредитування» та додаткових вимог встановлених НБУ.